17 Ağustos 2010 Salı

Kıbrıs Üniversiteleri Uzmanıyız

Kıbrıs'ta bulunan tüm üniversitelerden öğrenci ve çalışan site yazarlarımızdan oluşan ekibimizle bilmek isteyeceğiniz tüm bilgileri, hayatınızı kolaylaştıracak bütün tavsiyeleri size sitemizde sunmak için günün 24 saati sürekli çalışma içerisindeyiz.
Site yazarlarımıza sorularınızı ve isteklerinizi kolayca ulaştırabilirsiniz. .sorularınız en kısa zamanda çözüme ulaşacaktır.

Kıbrıs Rehberi'nin gün geçtikçe artan takipçi ve okur sayısı bizi gururlandırıyor ve size bilgilerimizi ve tecrübelerimizi sunmanın kıvancını hissediyoruz.

Site yazarlarımızın tamamı ;

Yakın Doğu Üniversitesi
Uluslararası Kıbrıs Üniversitesi
Girne Amerikan Üniversitesi
Doğu Akdeniz Üniversitesi
Kıbrıs Ortadoğu Teknik Üniversitesi
Lefke Avrupa Üniversitesi


Üniversiteleri öğrencilerinden oluşmaktadır. Çoğu yazarımız Türkiye'de bir Üniversite okumuş ve öğrenimini yarıda bırakıp Kıbrıs'a gelmiş öğrencilerdir.

Bu konu hakkında daha önceki yazılarımızda belirttiğimiz gibi KKTC'de bulunan hemen hemen tüm Üniversiteler T.C 'deki çoğu Devlet Üniversitelerinden daha iyi ve daha kaliteli imkanlarla eğitim öğretim vermektedirler.

Aradaki farkı anlamak için sadece her iki Üniversiteyi de görmüş ve orada bir süre vakit geçirmiş olmanız gerekmektedir. Kulaktan dolma bilgiler ve Kıbrıs hakkındaki kötü anlatımlara gözü kapalı inanıp karamsarlığa kapılan öğrenci adaylarına tavsiyemiz Kıbrıs'a gerçekten okumak istedikleri bir bölüm varsa gelmeleridir.



5 yorum:

Adsız dedi ki...

gaü de tam burslu okumak nasıldır. burs kesilirmi ? kısacası tam burs hakkında bilgi verebilirmisiniz?

Adsız dedi ki...

evet bende ek yerleştirmede tam burslu okumak istiyorum. bilgisi olan paylaşabilir mi?

Adsız dedi ki...

yurtlar dolu açıkta kaldım acil okul adı ve numarası lazım

Unknown dedi ki...

Bu yurdun adı nedir acaba iletişime geçmek istiyorum.

Unknown dedi ki...

Otelin adı nedir bende öğrenciyim bu yurtta kalmak istedim iletişime geçmek istedim.