25 Ocak 2009 Pazar

Kıbrıs Ercan Free Shoplarında En Çok Satan Şeyler ?

Kıbrıs Ercan Free Shoplarında; indirimli fiyatları bazen bedava promosyonları ile satışta olan ürünleri, avantajlarını ve dezavantajlarını şu şekilde sıralayabiliriz.

1) Free Shoplarda en çok satılan içki hangisidir ?

-Viski ve Vodka. Her yolcunun elinde mutlaka bir şişe görürsünüz. Fiyatlarıda Türkiye'dekinden yarı yarıya daha ucuzdur.

2) Sigara ve Purolar.

- Sigara veya Puro alırken dikkat edilmesi gereken husus üretim yeridir. Eğer üretim yeri uzakdoğu ülkelerinden birisi ise kesinlikle alınmamalıdır. Genelde avrupa ülkelerinde üretilmiş tütünleri kullanmanızda fayda var.

3)Aman Dikkat !

Havaalanında elinde bavulla yanınıza gelip;

- Kusura bakmayın benim içki alma sınırım doldu acaba sizin sınırınız dolmadıysa benim içkilerimden taşırmısınız ? Ben sizden uçak indikten sonra tekrar geri alırım.

- Afedersiniz şu sigara paketlerini kapıdan dışarı çıkana kadar taşıyabilirmisiniz benim yüküm çok aığr orada sizden alırım.

Diyen insanlara sakın aldanmayın kaçak içki ve tütün kaçıran insanlar sizi emellerine alet etmesinler. Özellikle Ercan Havaalanında bu şekilde dolaşan toplu gruplar vardır. Ellerindeki kocaman bavullarına içkileri doldurup iş yaptıklarını sanarlar dikkatli olunuz.

Hiç yorum yok: